WIE EN WAT IS PUUR LIEN

 

Puur Lien '11 is een initiatief van Lien Hartman.

Ze heeft haar sporen verdiend als management assistente, secretaresse functies en sales binnendienst, acquisitie projecten en heeft een breed zakelijk netwerk.

Met al meer dan 20 jaar ervaring is ze naast haar baan in 2011 begonnen als business support Puur Lien werkzaam vanuit Sevenum.

Integer, Creatief & Enthousiast, Passie, Support en accuratesse inzicht, netwerken en haar snelheid zijn belangrijke kernwaarden van Puur Lien.

Haar uitgebreide kennis op gebied van Microsoft Office programma´s, websitebeheer, social media, het opzetten van draaiboeken, procedures en formulieren, tezamen met haar organisatietalent dat Puur Lien goed kan ondersteunen voor een paar uur per week of per maand.  

Momenteel is er nog ruimte voor een personal assistent/ virtual assistent functie. Commerciële en administratief support getinte opdrachten genieten de voorkeur daar de kennis en ervaring en resultaat hier hoog en effectief in is.